Baby Now/Nichole Alden

2012070721:40

Baby NowNichole Alden

就趁現在 親愛的
http://www.youtube.com/watch?v=tspO_pISFxY


Am I lost?
我迷失了?
Sent too far away...
被離的太遠了
...
Or will my baby come running back to play?
還是親愛的你要趕回來

Is my conscience required to stay?
我該耐住性子
?
Or can we just go home so we can work this thing out?
還是乾脆我們就回家把這事兒搞定?

Oh baby now.
親愛的 就是現在

Is there so much harm in cutting the chase?
開門見山切中要害會很傷嗎
?
You've never been so loved --so wildly appraised
你不曾如此被愛-被我這樣粗亂地評價

So bold, so young, with such an eager gaze
如此放肆如此幼稚,這般熱切地凝視著

Oh, how I want you baby
我多想擁有你啊 親愛的

Let me count the ways.
你知道我有多渴望你嗎

Oh baby now.
親愛的


Am I lost?
我迷失了
?
Have we pushed this too far?
我們的情況會不會太超過了
?
Lost into experience...
難以逃脫經驗的桎梏
...
Now I don't know where home is, baby.
而今我分不清何處是歸途,親愛的

Oh baby now.
就趁現在 親愛的