UNTIL YOU 直到妳出現---夏恩˙華德

2008082722:43

UNTIL YOU 直到妳出現

Baby life was good to me but you just made it better

I love the way you stand by me through any kind of weather

 

I don't wanna run away

Just wanna make your day

When you feel the world is on your shoulders

Don't wanna make it worse

Just wanna make us work

Baby tell me I will do whatever

 

Chorus

It feels like nobody ever knew me until you knew me

Feels like nobody ever loved me until you loved me

 Feels like nobody ever touched me until you touched me

Baby nobody nobody

Until you

 

Baby it just took one hit of you  now I'm addicted

You never know what's missing 'til you get it then you need it

 

I  don't wanna run away

Just wanna make your day

When you feel the world is on your shoulders

Don't wanna make it worse

Just wanna make us work

Baby tell me I will do whatever

 

Chorus

See I'm wise enough to know if  I ever let you go

I would be on one

Cause I never thought I'd feel

All the things you make me feel

Wasn't looking for someone

Until you

Chorus×2

 

寶貝,生命很美好而妳使它更完美

我愛妳因為妳陪我走過風風雨雨

 

不想離開妳身邊

只想讓妳快樂無憂

當妳感到日子 沉重難過

不想讓情況走下坡

只想讓我倆繼續走

寶貝,告訴我,我願為妳付出一切

 

感覺沒有人了解過我直到妳了解我

感覺沒有人愛過我直到妳愛我

感覺沒有人擁抱過我直到妳擁抱我

寶貝,沒有人,沒有人,直到妳出現

 

寶貝,一認識你我就迷上妳

妳不知道生命裡少了什麼

直到它出現,妳就會需要它

 

不想離開妳身邊

只想讓妳快樂無憂

當妳感到日子 沉重難過

不想讓情況走下坡

只想讓我倆繼續走

寶貝,告訴我,我願為妳付出一切

 

我的理智告訴我

如果讓你走

我就什麼都沒有

因為我從沒想過

我會感受到妳帶給我的感受

我沒有刻意尋找夢中情人

直到妳出現