「今天我願意做別人不願做的事,因此明天我可以完成別人所無法完成的。」– 傑瑞‧萊斯

2015012008:29

"Today I will do what others won’t, so tomorrow I can accomplish what others can’t." – Jerry Rice, Football Player

「今天我願意做別人不願做的事,因此明天我可以完成別人所無法完成的。」– 傑瑞‧萊斯

遠見雜誌,前進的動力
www.gvm.com.tw
"Today I will do what others won’t, so tomorrow I can accomplish what others can’t." – Jerry Rice, Football Player

「今天我願意做別人不願做的事,因此明天我可以完成別人所無法完成的。」– 傑瑞‧萊斯

遠見雜誌,前進的動力⋯⋯
www.gvm.com.tw

更多