Roy Orbison - A Love so Beautiful

2015080810:22





A Love So Beautiful

 

⋯⋯

The summer sun went down on our love long ago
夏日豔陽已西沉我們的愛情不再炫麗
But in my heart I feel the same old afterglow
但在心中我仍感到溫暖的餘輝
A love so beautiful in every way
愛情是如此美麗從每個角度感受
A love so beautiful we let it slip away
愛情是如此美麗而我們卻讓它溜走
We were too young to understand to ever know
我們當時都太年輕以致於都不了解對方
That lovers drift apart and that's the way love goes
當戀人相隔兩地時愛情也因此走失
A love so beautiful a love so free
愛情是如此美麗 愛情是那麼自在
A love so beautiful a love for you and me
愛情是多麼炫麗 對你我而言
And when I think of you I fall in love again
當我想起你時 我又好像再次墜入愛河
A love so beautiful in every way
愛情是如此美麗在各方面
A love so beautiful we let it slip away
愛情是如此美麗而我們卻讓它溜走
And when I think of you I fall in love again
當我想起你時 我又好像再次戀愛
A love so beautiful we let it slip away
愛情是如此美麗而我們卻讓它溜走
A love so beautiful in every way
愛情是如此美麗在各方面
A love so beautiful we let it slip away
愛情是如此美麗而我們卻讓它溜走……

在 YouTube 上觀看「Roy Orbison - A Love so Beautiful」


 

羅伊·奧比森,也被稱為「The Big O」,是一位美國創作歌手,最出名是他的墨鏡標記,及強而有力的嗓音,創作歌曲曲式較複雜,富幽鬱的情感。

(1936 年 4 月 23 日-1988 年 12 月 6 日)