有感覺的英文句子(1)

2019123121:46

圖像裡可能有戶外
有感覺的英文句子(1)

作者:佚名

1the sandflass remembers the time we lost。沙漏記得,我們遺忘的時光。

.

2i am a slow walkerbut i never walk backwards。我走得很慢,但是我從來不會後退。

.

3if you leave me please don't comfort me because each sewing has to meet stinging pain。離開我就別安慰我,要知道每一次縫補也會遭遇穿刺的痛。

.

4in this world only those men who really feel happy can give women happiness。每段愛情在走向終結時,倒帶回去,一路上或花草鮮美,或落英繽紛,而最初總是傾心的。

.

5do you love life then do not squander timefor that's the stuff life is made ??of。你熱愛生命嗎?那麼,別浪費時間,因為生命是由時間組成的。

.圖像裡可能有戶外

6with the wonder of your love the sun above always shines。擁有你美麗的愛情,太陽就永遠明媚。

.

7where there is great love there are always miracles。哪裡有真愛存在,哪裡就有奇蹟。

.

8i sit at my window this morning where the world like a passer-by stops for a moment nods to me and goes。我今晨坐在窗前,世界如一個路人似的,停留了一會,向我點點頭又走過去了。

.

9we the rustling leaves have a voice that answers the storms but who are you so silent i am a mere flower 我們蕭蕭的樹葉都有聲響回答那風和雨。你是誰呢,那樣的沉默著?” “我不過是一朵花。”

.

10no man or woman is worth your tears and the one who is won't make you cry。沒有人值得你流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

.

11if i should see youafter long yearhow should i greet with tears with silence若我會見到你,事隔多年。我如何賀你,以眼淚,以沉默。

.

12maybe god wants us to meet a few wrong people before meeting the right one so that when we finally meet the person we will know how to be grateful。在遇到夢中人之前,上天也許會安排我們先遇到別的人;在我們終於遇見心儀的人時,便應當心存感激。

.

圖像裡可能有樹、天空、戶外和大自然

13you cannot appreciate happiness unless you have known sadness too。不知道什麼是憂傷,就不會真正感激幸福。

.

14life is a chain of moments of enjoymentnot only about survival。生活是一串串的快樂時光;我們不僅僅是為了生存而生存。

.

15your smiling at me is my daily dose of magic。你嫣然的微笑是我每日享受到的魅力。

.

16why do the good girls always want the bad boys 為何好女孩總喜歡壞男孩?

.

17an aim in life is the only fortune worth finding。生活的目標,是唯一值得尋找的財富。

.

18in the very smallest cot there is room enough for a loving pair。哪怕是最小的茅舍,對一對戀人來說都有足夠的空間。

.

19i love you not because of who you are but because of who i am when i am with you。我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為我喜歡與你在一起時的感覺。

.

20sorrow is hushed into peace in my heart like the evening among the silent trees。憂思在我的心裡平靜下去,正如暮色降臨在寂靜的山林中。

.圖像裡可能有天空、雲、樹、植物、戶外和大自然

21love is a lamp while friendship is the shadowwhen the lamp is offyou willfind the shadow everywherefriend is who can give you strength at last。愛情是燈,友情是影子,當燈滅了,你會發現你的周圍都是影子。朋友,是在最後可以給你力量的人。