我祈禱能有所改變,於是我改變了我的想法

2020011019:01

未提供相片說明。
我祈禱能有所改變,於是我改變了我的想法

我祈禱能得到指引,於是我學會了信任自己

我祈禱能得到快樂,於是我了解我並不是我的小我

我祈禱能得到平安,於是我學會了無條件的接納他人

我祈禱能得到富足,於是我知道是我的疑慮讓我失去了豐盛

我祈禱能得到財富,於是我明白健康才是我的財富

我祈禱能獲得奇蹟,於是我了解原來我自己就是一個奇蹟

我祈禱能得到一位靈魂伴侶,於是我明白原來我本身就是一

我祈禱能得到愛,於是我知道它一直都在敲門,而我只需要把門打開!

...未提供相片說明。

未提供相片說明。
I prayed for change, so I changed my mind.

I prayed for guidance and learned to trust myself.

I prayed for happiness and realized I am not my ego.

I prayed for peace and learned to accept others unconditionally.

I prayed for abundance and realized my doubt kept it out.

I prayed for wealth and realized it is my health.

I prayed for a miracle and realized I am the miracle.

I prayed for a soul mate and realized I am the One.

I prayed for love and realized it’s always knocking, but I have to allow it in.

- Jackson Kiddard
未提供相片說明。