【Photography】爆笑動物大選

2020100210:57
【Photography】爆笑動物大選
「驚我有牙啊?」作品名稱:Smiley  攝影師:Arthur Telle Thiemenn

野生動物攝影師往往能夠在瞬間捕捉到動物的滑稽表情,就如2015年起舉辦的年度「搞笑野生動物攝影大獎」(Comedy Wildlife Photography Awards),便是從云云有趣的攝影作品中,選出最引人發笑的佳作,希望喚醒公眾對保育的關注。本月中亦公布了今屆44張入圍作品,當中各種野生動物的動作和表情均十分幽默逗趣,令人忍俊不禁。而各組別最終哪一張作品能夠脫穎而出?就有待大會於10月27日公布。現在,就讓我們先來一個非官方票選,看看哪張是你心目中的爆笑之冠!
「啊~~~你做咩呀?」作品名稱:Monkey Business  攝影師:Megan Lorenz

「媽,好驚呀!啲草識郁㗎!」作品名稱:We all have that friend  攝影師:Yarin Klein
「朋友,你睇緊啲咩啫?」作品名稱:Crashing into the picture  攝影師:Brigitte Alcalay Marcon

「鏡頭影住,我尷尬呀!」作品名稱:It’s the last day of school holidays  攝影師:Max Teo

「我警告你班人類唔好再拋塑膠飲筒落海喇!」作品名稱:Terry the Turtle flipping the bird  攝影師:Mark Fitzpatrick
「聽日一定會好天㗎,係咪呀?」作品名稱:O Sole Mio  攝影師:Roland Kranitz

(男生們是非,我細細聲講給你。)作品名稱:Spreading the Wildlife Gossip  攝影師:Bernhard Esterer

「呀~舒服晒。」作品名稱:So Hot  攝影師:Wai Ping Peng


「我同你講吖,頭先會計部個Mary勁過分,佢話我似河馬囉……」作品名稱:Laughing Hippo  攝影師:Manoj Shah

「前面嚿石頭會唔會係其他猛獸扮㗎?都係唔好郁安全啲。」作品名稱:Surprise Smiles  攝影師:Asaf Sereth


「媽!我得咗喇!我今日返工終於冇遲到!」作品名稱:I Am Champion  攝影師:Ramesh Letchmanan

「哈哈哈哈,佢話佢唔知便利店冇廁紙賣,真係笑死我喇。」作品名稱:Having a Laugh  攝影師:Ken Crossan

「戴番個口罩先好行埋嚟!」作品名稱:Social distance, please!  攝影師:Petr Sochman

(叫我單槓王子。)作品名稱:Just Chillin  攝影師:Jill Neff

「食咁多?小心肚痛喎!」作品名稱:Seriously, would you share some  攝影師:Krisztina Scheeff

「小姐你好,我想同你做個朋友。你唔使驚喎,我唔會食人㗎!」作品名稱:Hi Yall  攝影師:Eric Fisher