Holly Worton 是一位樹靈溝通師。

2021010213:43
圖像裡可能有植物和大自然
Holly Worton 是一位樹靈溝通師。
許多人問她:「當妳跟樹溝通時,妳究竟是跟誰說話?」
她說:「當我跟人說話時,我不是跟他們身體的血肉之軀說話,我是跟他們內在生命的靈魂、精神說話。當我跟樹說話時,我是跟賦予樹木生命的神魄說話。」
when I speak to another person, I'm not speaking to their body—their flesh and blood. I'm speaking to the thing within them that makes them alive—their soul, their spirit.
When I talk to a tree or a plant, I'm talking to the spirit of the tree or plant—the thing that makes them alive.